4. Czwartek Social Media w Toruniu

Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?

Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Prelegenci:

Obraz może zawierać: 1 osoba, okulary przeciwsłoneczne i tekst
Kamil Porembiński

 Kamil Porembiński – architekt systemowy, administrator Linux, a czasem Windows. Lubi tematykę security. Obecnie właściciel firmy thecamels.org, zajmującej się projektowaniem systemów o wysokiej dostępności. Zajmuje się skalowaniem dużych aplikacji internetowych, wspieraniem startupów w kwestiach serwerowych. Po godzinach zajmuje się żeglowaniem po morzach, lataniem, fotografią i podróżami. Prowadzi bloga viaxe.pl.

Opowie nam o tym, jak zadbać o swoje bezpieczeństwo w mediach społecznościowych 

Obraz może zawierać: Grzegorz Chudzik, zbliżenie i tekst
Grzegorz Chudzik

Grzegorz Chudzik – od kilkunastu lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Doświadczenie zdobywał we współpracy m.in. z Wienerberger (brandy: Porotherm, Koramic, Terca); Akzo Nobel (brandy: Dulux, Nobiles, Hammerite, Sadolin) czy Grundfos. Od blisko trzech lat jest szef marketingu firmy H.E. Kopel – rodzinnej firmy z ponad 30-to letnim stażem i blisko 30-toma oddziałami w Polsce. Grzegorz to także były reprezentant Polski w Sporcie Psich Zaprzęgów. 💪

Temat prezentacji: Mikro influencerzy – sposób na efektywną kampanię?

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, tekst
Milena Cybulska

Milena Cybulska– ponad 10-letnie doświadczenie w działaniach marketingowych wykorzystuje od kilku lat na stanowisku dyrektora ds. rozwoju wDrukarnia Klanad, chcąc w nowoczesny sposób połączyć je z szeroko rozumianą poligrafią. Badania naukowe i biznesowe we współpracy m.in. z UKW, UMK oraz współpraca z naukowcami tych placówek w zakresie ich pomocy w uzyskiwaniu patentów i wdrażaniu nowych rozwiązań i technologii druku, stanowią istotną część jej pracy. Inspiracje i wiedzę czerpie od największych światowych liderów w branży, a teraz chętnie podzieli się swoją wiedzą w najbliższy #CZWRTK.

Data: 28 lutego

Godzina: 18:00

Miejsce: Carpe Kraft (Plac Teatralny)

Wstęp wolny