Bez kategorii

3. Czwartek Social Media

Zapraszamy na trzecie spotkanie w Toruniu.

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!

Kto przychodzi na nasze spotkania?

Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Prelegenci:

Grzegorz Miecznikowski

Temat wystąpienia:
Janusze Biznesu, Grażyny Marketingu, Zdziśki Sprzedaży – jak nimi nie być, a uprawiać social selling. Kodeks złych praktyk.

👉 Kilka słów od Grzegorza:
Social Selling to termin, który pewnie często dzisiaj słyszysz – pojawia się w mediach, w twojej branży i społeczności. W skrócie, chodzi o budowanie relacji z klientami i potencjalnymi klientami w obrębie mediów społecznościowych. W skrócie. Bo często jest źle rozumiany, zarówno jeśli chodzi o B2B i B2C, a tym samym nieskuteczny. Gdzie popełniamy błędy? Jak nie zostać Januszem, Grażyną lub Ździśkiem? Co jest hot, a co jest stanowczo not i powinno być zakazane oraz karane pod social mediowym pręgierzem? Na te pytania, jako #ZnanyEkspert, odpowiem Ci w swojej prezentacji na #czwrtk w Toruniu.

👉 Kilka słów o Grzegorzu: 
Grzegorz Miecznikowski – CEO S Words Agency, ex-dziennikarz, a obecnie szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji 
sprzedaży i rozwoju biznesu. Communications Geek pełną gębą.

Patryk Ciechanowski

👉 Temat wystąpienia:
Dlaczego warto być najlepszym słuchaczem w pokoju?

👉 Kilka słów od Patryka:
Opowiem o tym, jak psychologiczne podejście, „wsłuchiwanie” się w to o czym piszą fani oraz wykorzystywanie tego feedbacku może przynieść wymierne efekty w generowaniu zaangażowania fanów.

👉 Kilka słów o Patryku:
Social Media & Marketing manager w agencji digital marketingu PLAN oraz wykładowca na kierunku Nowe Media w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku.

Tworzy koncepcje komunikacji oraz nadzoruje działania w Social Media dla kluczowych klientów agencji. Pracował m.in. dla takich marek jak Marwit, Trefl, Golden Rose, czy UHU. Prowadzi szkolenia, buduje kampanie, a po godzinach dzieli się swoją wiedzą na blogu.

W swojej pracy bazuje przede wszystkim na odkryciach naukowych z dziedziny psychologii, „twardej” wiedzy marketingowej oraz własnym doświadczeniu.

Marcin Gomułka

👉 Temat prezentacji: 
Nie chcem, ale muszem, czyli jak zostać influencerem?

👉 Parę słów o Marcinie:
Mąż Moniki, ojciec Adama i Zuzanny, twórca internetowy, szkoleniowiec, felietonista (w tej kolejności). Od 2010 roku związany z branżą social media – najpierw w agencji, później prowadząc własną działalność. Od 2017 roku współtworzy wraz z żoną projekt Początek Wieczności, promujący małżeństwo.

Data: 24 stycznia 2019

Godzina: 18:30

Miejsce: Imbeer Craft & Tapas (ul. Łazienna 30)

Wstęp wolny